پروژه ستین

احتمالا این روزها عکس فوتبالیست معروف علی کریمی که به عنوان سفیر شرکت آرین سازهمعرفی شده در سرتاسر شهر مشاهده کرده اید ، پروژه ستین آخرین و یکی از بزرگترین پروژه های در حال اجرا در منطقه 22 تهران در محدوده چیتگر میباشد که شامل 12 برج 12 طبقه میباشد و شروع پذیره نویسی پروژه از اواسط سال 99 آغاز شده و تا کنون ادامه دارد . توجه داشته باشید پذیره نویسی را تنها از طریق کارگزاری رسمی پروژه ستین انجام بدهید ، برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون فروش پروژه ستین با شماره 09120872537 تماس حاصل بفرمایید .

پروژه ستین

قیمت پروژه ستین

نحوه خرید از پروژه و قیمت پروژه ستین در تاریخ بیست و نهم خرداد سال هزار و چهارصد بدینصورت میباشد که با پرداخت 290 میلیون تومان پیش پرداخت و اقساط چهل و هشت ماهه ماهه بدون بهره میتوانید یک واحد 60 متری در برج های پروژه ستین خریداری فرمایید . برای اطلاع از قیمت واحد های 90 120 و 180 متری میتوانید با کارگزاری مستقیم پروژه تماس حاصل بفرمایید .

آرین سازه

شرکت انبوه سازی آرین سازه پروژه هایی نظیر تعزیرات ، کانتراست مال ، پدافند هوایی ارتش و آبشار و پردیس را اجرا کرده است و سابقه ی خوبی در منطقه 22 دارد . از آخرین اخبار این شرکت تاسیس کارخانه فولاد امیر قم و همچنین شهرک صنعتی وسیعی در خرم آباد میباشد که به منظور بی نیازی پروژه های آرین سازه از تامین مواد مورد نیاز خارج از مجموعه خود میباشد .

موقعیت مکانی پروژه ستین

پروژه ستین در بلوار اردستانی در منطقه 22 تهران واقع شده است و دسترسی سریع به اتوبانهای خرازی ، آزادگان ، تهران شمال را دارد . دسترسی به مراکز خرید ایران مال ، تهران مال ، دریاچه چیتگر ، آبشار و ... از امکانات دسترسی این پروژه میباشد .

امکانات پروژه ستین

تراس قابل چیدمان ، لاندری ، بدون مشرف ، نور در تمامی ساعات روز ، سالن اجتماعات ،سالن ورزشی چند منظوره ، پیست دوچرخه سواری،زمین فوتبال ، هایپرمارکت ،کافی شاپ و رستوران لابی مجلل،فضای سبز و فضای بازی کودکان

زمان تحویل پروژه

زمان تحویل پروژه از پایان پذیره نویسی 48 ماه تخمین زده شده است و این زمان در قرارداد ثبت و تضمین شده و در صورت دیرکرد به خریدار جریمه دیرکرد تعلق خواهد گرفت .

چگونه خرید کنیم ؟

اگر این سوال برایتان پیش آمده که هنوز فرصت پذیره نویسی هست یا خیر جواب شما بله میباشد و شما میتوانید با مراجعه به وبسایت کارگزاری رسمی پروژه به آدرس setin22.ir اطلاعات کامل راجع به نحوه خرید از پروژه را دریافت کرده و یا با شماره تلفن 09120872537 که به منظور پاسخگویی به سوالات خریداران و راهنمایی آنها ایجاد شده است تماس حاصل فرمایید .

 

نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 31 خرداد 1400 ساعت : 12:5
بازدید : 1117